Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 19.

Geekozaur wystartował

30-04-2013 22:01
13
Komentarze: 8
W działach: geekozaur, konwenty, RPG
Geekozaur wystartował
Zapowiadany w poprzedniej notce intertekstualny blog Puszona i lucka czyli Geekozaur wystartował. Nie obyło się bez masy problemów (nie mamy zbyt wielkiego doświadczenia w stawianiu bloga), a Geekozaur nie ma jeszcze wdrożonego layoutu (a mamy zaprojektowany naprawdę ładny) ale udało nam się wystartować, Opublikowaliśmy już dwie notki, które polecam waszej uwadze: - w Manifeście Geekozaura informujemy co lubimy, o czym pisać będziemy, a o czym nie, - a w notce Pyrkon 2013 okiem Geekozaura piszemy (niespodzianka!) o tym największym polskim konwencie. Kolejna notka już w czwartek. Czekamy...

Takich trzech, jak nas dwóch to nie ma ani jednego - czyli w kwietniu rusza Geekozaur.pl

13-04-2013 14:19
25
Komentarze: 26
W działach: RPG, recencja, filmy
Takich trzech, jak nas dwóch to nie ma ani jednego - czyli w kwietniu rusza Geekozaur.pl
Pierwsze prelekcje i konkursy na konwentach robiliśmy z luckiem z 10 lat temu, później wydaliśmy wspólnie Wolsunga, a teraz..... ruszamy z blogiem/ serwisem Geekozaur.pl - o fanach, konwentach, filmach, serialach, komiksach, książkach, jedzeniu i innych naszych hobby, a wszystko to w krytycznym sosie intertekstualnej nerdozy. Przedsmak daliśmy na Pyrkonie na prelekcji "Intertekstualność nerdozy" Z końcem kwietnia ruszymy zaś z blogiem. Będziemy publikować dwie soczyste notki w tygodniu, raz w miesiącu pojawi się video-blog, ponadto będzie nas można zobaczyć na żywo na różnych konwentach...

Wolsungowe fajności (po polsku i angielsku) na Dzień Darmowych Gier Fabularnych.

18-06-2011 14:12
19
Komentarze: 6
W działach: Kuźnia Gier, RPG, wolsung
Wolsungowe fajności (po polsku i angielsku) na Dzień Darmowych Gier Fabularnych.
Dzisiaj krótko, ale bardzo treściwie. Z okazji Dnia Darmowych Gier Fabularnych prezentujemy wam całą moc wolsungowych atrakcji. Nowe materiały, starsze udostępnione na nowo, wydrukowana Jazda Próbna do odebrania w sklepach z grami oraz ... dodatki do Wolsunga za darmo...  Zapraszam do zapoznania się z wolsungowymi fajnościami:- po polsku- i po angielsku  Bierzcie i bawcię się (dobrze!).  PS: Maurycy Segitbaum to potentat, który zrobił fortunę na włókiennictwie, i ostatnio postanowił wybudować sobie piękną rezydencję...Więcej w opisie Widlicy (fragment podręcznika o Slawii) auto...

Ruszył sklep LARPowy - Rekwizytorium.pl [i ogłasza fajny konkurs]

02-06-2011 00:41
23
Komentarze: 16
W działach: Kuźnia Gier, RPG
Ruszył sklep LARPowy - Rekwizytorium.pl [i ogłasza fajny konkurs]
W połowie kwietnia zapowiadałem, że planujemy uruchomienie sklepu z artykułami na LARPy.I w końcu wczoraj - w dzień dziecka - sprawiliśmy sobie (i mam nadzieję również Wam) prezent i uruchomiliśmy: Rekwizytorium.pl - czyli wszystko na LARPy! Na razie w wersji beta (więc jeżeli znajdziecie jakieś błędy i nieścisłości – prosimy o wyrozumiałość i zgłoszenie ich nam), bo wciąż jeszcze coś poprawiamy, ale jest i działa! Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby kupić fajne stroje i zbroje, "bezpieczną" broń, gadżety, akcesoria, mnóstwo biżuterii, peruki,...

Opisz swoje (wolsungowe) miasto czyli i ty możesz być autorem "Slawii"

19-04-2011 23:47
36
Komentarze: 25
W działach: Kuźnia Gier, RPG, wolsung, designer's diary
Opisz swoje (wolsungowe) miasto czyli i ty możesz być autorem
Od lutego trwają już prace nad Slawią - dodatkiem do Wolsunga, który chcemy wydać na wakacje (tak, najfajniej byłoby zdążyć na Avangardę...). W pracę zaangażowany jest coraz większy zespół - do ekipy, która pisała "W pustyni i w puszczy" - czyli Garnka, Morpehi, beacona, Erpegisa i Rince'a dołączył Talb (zwany też Telkontarem), a i ja sam piszę troszkę dłuższe teksty niż parozdaniowe wtręty. Slawia będzie dodatkiem pełnym informacji o wolsungowym odpowiedniku Polski. Znajdziecie się tam oczywiście szczegółowy opis calego państwa, jego historii, ge...

LARPowo

14-04-2011 02:29
36
Komentarze: 21
W działach: konwenty, Kuźnia Gier, RPG
LARPowo
LARPy i konwenty terenowe szczerze bawiły mnie wieki temu, wiek temu, no w każdym razie w poprzednim millenium. Bywałem wtedy regularnie na Orkonach, nawiedziłem również kilka innych konwentów gier terenowych (Rabkon, Gladion itp). Na konwentach "stacjonarnych" grywałem w różnorakich LARPach. Z czasem jednak bywałem coraz rzadziej.  Nigdy nie chciało mi się przygotowywać strojów, pierwszy jaki miałem – fajny kilt - dostałem (ale później musiałem odpracować) z bractwa, w którym wówczas działałem. Potem pojawiła się jeszcze mniej bądź bardziej uniwersalna tunika, również stw...

Cała prawda o tej naszej licencji (i dlaczego Ramel fajny jest)

05-04-2011 09:09
57
Komentarze: 40
W działach: Kuźnia Gier, RPG, wolsung, designer's diary
Cała prawda o tej naszej licencji (i dlaczego Ramel fajny jest)
Pierwszego kwietnia napisałem, że będziemy wraz z GRAmelem pracować z nad karcianką Deadlands. Jednocześnie Ramel napisał, że zamyka GRAmela i przenosi się do nas. Jak łatwo się domyślić, był to mały dowcip, ale też nie do końca. Ramel oczywiście dalej prowadzi GRAmela (no dobra, wszyscy wiemy kto tam jest szefem), ale zacieśniamy współpracę pomiędzy Kuźnią Gier a Gramelem. Czego pierwszym efektem jest .... podpisanie przez nas licencji, ale na wydanie Wolsunga po angielsku. Naszym amerykańskim wydawcą zostało Studio 2 Publishing, czyli dystrybutor produktów m. in. Pinnacle`a (i GRAmela). N...

Po Pyrkonie uwag kilka, by Polcon był lepszy.

29-03-2011 23:57
26
Komentarze: 35
W działach: konwenty, Kuźnia Gier, RPG
Po Pyrkonie uwag kilka, by Polcon był lepszy.
Pierwotnie miałem zamiar wysłać poniższe uwagi wprost do orgów Pyrkonu, ale pomyślałem, że umieszczenie ich tutaj spowoduje, że:a/ więcej osób sie z nimi zapoznab/ być może dopiszą swoje - przynajmniej tak mądre jak moje ;) - uwagi.Tak więc poniżej Kilka uwag po Pyrkonie, aby Polcon, który będzie w tym samym miejscu, był jeszcze lepszy.Bo w ogóle konwent z mojej perspektywy wypadł bardzo dobrze, zaś lokalizacja targowa jest bardzo fajna, wnosi nową jakość jest naprawdę fajna i perspektywiczna.Liczę jednak, że moje uwagi (choć w części się przydadzą). Pisane są zar&o...

Dlaczego Ramel i Puszon …. - rozwiązanie

09-03-2011 18:16
23
Komentarze: 22
W działach: Kuźnia Gier, RPG
Dlaczego Ramel i Puszon …. - rozwiązanie
Wybitna sztuka mojego autorstwa wyjaśniająca problem nienawiści pomiędzy mną a Ramelem wzbudziła na Polterze i FB wielkie zainteresowanie. Jako kawał dobrej sztuki została ona nawet zrecenzowana teatrologicznie przez imć Reputakowskiego. Co prawda recenzent znany jest bardziej ze swej miłości do piłki niż teatru, ale nie sposób odmówic mu warsztatu oraz jakże słusznego docenienia tego kawałka sztuki. Wiele osób stanęło w szranki i postarało się odpowiedzieć na zadane w tytule sztuki pytanie: Dlaczego (zły i niedobry) Ramel nienawidzi (wspaniałego i zajebistego) P...

Dlaczego Ramel nienawidzi Puszona?

04-03-2011 13:54
73
Komentarze: 55
W działach: Kuźnia Gier, RPG
Dlaczego Ramel nienawidzi Puszona?
Od dawien dawna po fandomie krąży legenda, że Puszon nienawidzi Ramela, a Ramel Puszona. Dlaczego? No właśnie.... Wyjaśnienie w poniższej sztuce sztuki.... Dramatis personae: Ramel - Piotr Koryś. Pan Dziwne Światy. RPGdesigner. Ramol. (Nie) szef Wydawnictwa Gramel. Puszon - Michał Stachyra. Niezwykły Dżentelmen i Pan Wydawca. BGdesigner. Grubszy współwłaściciel Wydawnictwa Kuźnia Gier. AKT I /Wrocław - zapewne w zeszłym millenium/ Puszon: Cześć jestem Puszon. Ramel: Cześć jestem Ramel. Miło cię poznać Razem: chodźmy na wódkę. AKT II /Kraków - 2 lata temu/ Majkosz: Dlaczego nienawidzicie s...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.